tisdag 17 maj 2011

Glömde...

Glömde att visa vad jag gjorde för fint på pysselträffen som Alexandra anordnade. Går ju inte för sig! Iallafall, först gjorde jag ett hårspänne av fjädrar och gammalt jox. Jag vet inte vad som hände riktigt, det blev i olika nyanser av koppar och beige, vilket innebär att jag inte äger någonting som matchar det. Hur tänkte jag då? Sedan fortsatte jag på samma färgtema, kändes lite konstigt och ovant att jobba i färger som jag inte använder så ofta men det var kul. Kan ju inte göra allt i lila. Eller?




2 kommentarer:

  1. Hej!!
    Som vanligt blir ju det urtjusigt som helst när du trollar med dina fingrar :)

    Kortet blev ju kanonsnyggt gillar den färgkombinationen jättemycket!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Jag tror att det är du som har smittat mig vad gäller färgkombinationen ; ) Tack för det! Det är bra att förnya sig ju : )

    SvaraRadera